קידום צפיות ביוטיוב

יוטיוב הוא כבר מזמן לא אתר רגיל. האתר הזה הפך לרשת חברתית ליוצרי תוכן וידאו וכיום הוא בין האתרים הכי פופולריים ונצפים בעולם. השליטה של יוטיוב על עולם הוידאו מתבטאת באופן בולט מאוד. היום כל יוצר, זמר, מפיק, אומן וגם בעלי עסקים שרוצים להעלות את התוכן וידאו\קליפ שלהם בוחרים כאופציה ראשונה את יוטיוב. ביוטיוב קל מאוד לזהות סרטונים מצליחים לפי מונה הצפיות של הסרטון. אם הסרטון שלכם הוא ויראלי, מקצועי ואיכותי, אינכם זקוקים לתהליך קידום צפיות ביוטיוב דרך חברות. תפרסמו את הסרטון שלכם ברשתות חברתיות נוספות, וואטסאפ ועוד ואם הסרטון באמת טוב הוא יתגלגל הלאה בין אנשים. אך מה אם הסרטון הוא קצת פחות ויראלי ואנחנו תקועים עם מונה צפיות ביוטיוב שלא זז? במצב כזה, שווה לנסות קידום צפיות ביוטיוב.

האם זה חוקי ואיך זה עובד

קידום צפיות ביוטיוב זהו תהליך חוקי לחלוטין. קיימות שתי אופציות מרכזיות לקידום מהסוג הזה והן דרך חברות חיצוניות או דרך גוגל. כל דרך מתאפיינת ביתרונות וחסרונות משלה ואנחנו נפרט על הכל. קידום צפיות ביוטיוב דרך חברה חיצונית, בדרך כלל מומלצת. אתם מקבלים צפיות ביוטיוב מאנשים אמיתיים מכל העולם במחירים משתלמים הרבה יותר מקנייה דרך גוגל. לדוגמא, תוכלו להשיג 50 אלף צפיות במחיר של 500 שח בלבד. שימו לב שהתשלום הוא חד פעמי. במידה ותרצו לקבל 50 אלף צפיות דרך הקידום של גוגל, זה יעלה לכם הרבה יותר.

היתרון הכי בולט של קידום צפיות ביוטיוב דרך גוגל הוא היכולת לבחור קהל יעד ספיצפי ממנו אתם רוצים לרכוש צפיות. בדיוק כמו שמערכת הפרסום של גוגל עובדת במנוע החיפוש שלה. לדעתי זו אופציה גם טובה אבל אני יותר מעדיף את השיטה הזולה יותר. אם יש לי תקציב מסויים אני מעדיף לרכוש איתו כמה שיותר צפיות כי זה המדד לסרטון מצליח על פי הצופים. הצופים רוצים לראות סרטון מצליח ולא סרטון עם כמה מאות צפיות או אלפים בודדים. אם הסרטון שלכם מציג מונה מרשים של כמה עשרות אלפים, הסקרנות גוברת אצל הצופה ואין ספק שהוא יצפה בסרטון ויקדיש לזה זמן.

הפוסט קידום צפיות ביוטיוב הופיע לראשונה ב Fordia.org.

תגובות