עוקבים באינסטגרם חינם

האם יש באמת דרך לקבל עוקבים באינסטגרם חינם או שזה דבר בלתי אפשרי? ובכן, זה אפשרי. היום כל אחד שיש לו פרופיל אינסטגרם אישי או עסקי רוצה שיהיו לו יותר עוקבים. זה דבר לגיטימי לגמרי כי מונה העוקבים הוא בעצם הפרמטר הכי חשוב באינסטגרם. לפי כמות העוקבים שלכם, הפרופיל מוגדר כפופולרי, רלוונטי או ממש לא מעניין. לכן, זו הסיבה שהמון אנשים מחפשים דרכים להשיג עוקבים באינסטגרם חינם. זה אפשרי והנה כמה שיטות שאספנו עבורכם.

שיטה ראשונה – איך להשיג עוקבים באינסטגרם חינם

השיטה הזו לא מוכרת בכלל ועובדת ב-100%. כנסו לאינסטגרם וחפשו אחר הסלבס הגדולים בחו"ל כמו הזמרים ג'סטין ביבר, ביונסה, ג'ניפר לופז ואפשר גם לחפש אחרי דוגמניות עם מיליוני עוקבים. אחרי שמצאתם רשימה מכובדת של סלבס עם מיליוני עוקבים, תתחילו לעקוב אחריהם ברצף. אנו ממליצים לעקוב אחרי 50-100 סלבס כדי שהשיטה תעבוד באפקטיביות רבה. לאחר שסיימתם, תחכו מספר דקות ותראו עלייה של עוקבים אצלכם בפרופיל. זו שיטה נהדרת לקבל עשרות עוקבים באינסטגרם חינם ללא מאמץ מיוחד. תוכלו לבצע את הפעולה הזו מספר פעמים, כמה שתרצו וללא הגבלה.

שיטה שניה – ללא מעקב אחרי אנשים

בשיטה השניה, זו שיטה שדיי ידועה לרוב המשתמשים באינסטגרם. העלאת הפעילות בפרופיל שלכם וצבירה של עוקבים באינסטגרם חינם תלויה בכמה דברים. קודם כל, הפרופיל שלכם צריך להיראות טוב. תקפידו על תמונת פרופיל עניינית, משפט מושך בביו שלכם ותמונות מעוצבות יפה. חשוב לשמור גם על יחס עוקבים ונעקבים של 1:1. אם יש לכם את כל זה, עכשיו כל מה שאתם צריכים זה חשיפה. כדי להשיג את החשיפה, תוכלו לעשות לייקים לאנשים אחרים, לחברים, לאנשים בקהילות, להגיב בתמונות ועוד. ככל שתגבירו את הפעילות שלכם, ככה הסיכויים גדלים שאנשים ייכנסו אליכם לפרופיל וייחשפו אליו. הרי אם הם לא יכנסו, הם לא יוכלו לעקוב לעולם. חפשו שיטות יצירתיות נוספות כדי להכניס אנשים חדשים אל הפרופיל שלכם. אם הדף שלכם באמת נראה טוב, אין סיבה שלא יעקבו אחריו. בשיטה הזו רוב האנשים פועלים. אם פתאום ראיתם לייק על תמונה שלכם ממישהו זר, הוא בטח רוצה שתיכנסו לראות מי הוא ואולי הוא יצליח לשכנע אתכם לעקוב אחריו. כך משיגים עוקבים באינסטגרם חינם.

מקור: עוקבים באינסטגרם חינם

תגובות